בזק בינלאומי - שירות לקוחות אינטרנט - טלפון -

שירות לקוחות

 

מוקד התמיכה הטכנית של חברת בזק בינלאומי 014 מספק תמיכה וסיוע בתחומים רבים כגון:

  • שיחות בינ"ל
  • שירותי גיבוי
  • טלפון ביתי
  • אינטרנט וגלישה
  • מידע פיננסי

 

לא לילדים - כנראה שזו הפרסומת הכי בוטה שיצא לכם לראות בזמן האחרון...



 

שעות פעילות המוקד:
ימים א-ה בין השעות 7:00-18:00, 19:00-21:00
יום ו בין השעות 7:00-12:00

המוקד הטכני פועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.


חיוג למוקד בזק בינלאומי תמיכה טכנית מכל טלפון:
1-900-712-419

 -- בזק בינלאומי -- טלפון ישיר --

>>לחצו כאן לקבלת עוד פרטים שיסייעו לכם בקבלת שירות ותמיכה
 

מה דעתכם על מוקד בזק בינלאומי תמיכה טכנית? אנא כתבו לנו:

 

 

ykpui cze chbktunh

 

בזק בינלאומי תמיכה טכנית טלפון - מוקדים

אחת מספקיות התקשורת המובילות כיום בישראל הינה בזק בינלאומי, חברת בת של בזק. החברה הוקמה בשנת 1996, והיא מספקת מאז פתרונות אינטרנט ותקשורת הן ללקוחות בשוק הפרטי והן ללקוחות עסקיים. החברה משקיעה בשיפורים טכנולוגיים רבים שהביאו אותה לחברה מובילה טכנולוגית לעומת המתחרות הארחות הקיימות כיום בשוק זה. לצד זה מקפידה החברה ביצירת דרכי מענה שונים ללקוחות.


בזק בינלאומי שירות ללקוח

לקוחות פרטיים ועסקיים של החברה יכולים ליצור עימה קשר בכמה דרכים. החברה מעמידה לרשות לקוחותיה מוקדים טלפונים שונים, המיועדים לספק מענה מלא בכל נושא. במוקדים מועסקים נציגים שהוכשרו לספק מענה מקצועי יעיל ומהיר.


בזק בינלאומי תמיכה טכנית טלפון

תקלות טכניות, בעיות בשירות מטופלות ע"י המוקד הטכני. פניה למוקד בזק בינלאומי תמיכה טכנית טלפון מומלצת בשעות הבוקר או הצהרים, בהן זמני ההמתנה הם הקצרים ביותר. בשעות הערב המוקד עמוס יותר בשיחות, ותאלצו להמתין עד שאחד מהנציגים יתפנה לקבל את שיחתכם.


פניה דרך האתר

החברה מאפשרת ללקוחות לחסוך זמני המתנה למוקדים הטלפונים, ע"י אפשרות פניה במגוון נושאים דרך אתר החברה, וזאת באזור אישי שלכם המוגן בסיסמא. באתר ניתן לבצע בדיקת מהירות, עדכון פרטים, הגדלת חבילות, שינוי אמצעי תשלום, לשוחח עם נציג בצאט און ליין,  והזמנת טכנאי. במידה והאפשרויות הקיימות באתר לא סיפקו את מבוקשכם, תוכלו לפנות למוקד בזק בינלאומי תמיכה טכנית טלפון.


מוקד הצטרפות ומכירות

לצד מוקדי השירות בנושאים כליים ומוקד טכני, קיים מוקד מכירות המאפשר הצטרפות לשירות עבור לקוחות חדשים. שעות הפעילות של המוקד באמצע השבוע הן בין השעות 8 בבוקר לעשר בערב, ובמיום שישי משמונה בבוקר ועד השעה שתיים בצהרים. ניתן לפנות למוקד בשיחת טלפון או להעביר פניה בפקס ויחזרו אליכם בהקדם.

טיפים חשובים!

  1. קיימים כיום מגוון דרכים ליצירת קשר עם חברת בזק בינלאומי, על מנת שלכל לקוח תהיה אפשרות לבצע פניה בדרך הנוחה ביותר עבורו. לרוב פניה באמצעות דרכים מכוונות, כגון אתר האינטרנט תייעל עבורכם את החוויה, ותחסוך לכם את הצורך להמתין למענה טלפוני. נסו להתחיל עם פניה דרך האתר, ורק במידה והדבר לא יפתור עבורכם את הבעיה, צרו קשר עם מוקד בזק בינלאומי תמיכה טכנית טלפון.
  2. פניה למוקד הטלפוני מצריכה שלב של זיהוי. הכינו מראש פרטים מזהים, בכדי שלא תצטרכו לחפש אותם בזמן השיחה ולבזבז דקות יקרות. הפרטים הדרושים לצורך זיהוי הם מספר תעודת זהות וארבע ספרות אחרונות של מספר כרטיס האשראי.

 

 

--- בזק בינלאומי תמיכה טכנית - טלפון ישיר - 1-900-712-419 ---

www.bezeq.co.il