גולן טלקום שירות לקוחות (טלפון עם הקלטה) -

שירות לקוחות

 

מוקד חברת גולן טלקום תמיכה טכנית מספק סיוע ותמיכה בנושאים רבים:

  • ניוד והפעלת SIM
  • שיחות לחו"ל
  • תפעול מכשירים
  • תקלות טכניות
  • גלישה סלולארית
  • ועוד

 

שיחה עם "נציג שירות" של גולן טלקום - מתיחה פשוט קורעת - אל תפספסו!




שעות פעילות מוקד גולן טלקום תמיכה:
ימים א-ה בין השעות 8:00-21:00
יום ו בין השעות 8:00-13:00


חיוג למוקד התמיכה הטכנית מכל טלפון:
1-900-721-427

 
גולן שירות לקוחות - מוקד טלפוני ישיר

מה דעתכם על מוקד התמיכה הטכנית של גולן טלקום? אנא כתבו לנו:


 

 

 ykpui duki ykeuo

 

גולן טלקום תמיכה טכנית – מוקדים

גולן טלקום, חברה אשר הוקמה ע"י איש עסקים צרפתי בשם מיכאל גולן בשנת 2012. החברה מספקת שירותים טלפוניים בארץ ובחו"ל ללקוחות במגזר הפרטי והעסקי. חברת גולן טלקום אינה מספקת מכשירים סלולריים ללקוחות ומשווקת שירותי שיחות בלבד. פעילות החברה תחת הקידומת 058 חדרה לשוק עם הכרזה כי בכוונתה לספק מחירים נמוכים במיוחד, ואכן עמדה בהתחייבות זאת כלפי הלקוחות. החברה מאפשרת ללקוחות לרכוש קו טלפון ללא התחייבות לתקופה לחברה, ומבלי להצטרך לרכוש מכשיר סלולרי מהחברה. קיימות חבילות תקשורת שונות המותאמות לצרכי כל לקוח ולקוח.

חדשנות ללקוחות

גולן טלקום בניגוד לחברות תקשורת אחרות, בחרה שלא להקים מערך נקודות שירות ולספק מענה רק באמצעות אתר האינטרנט ומוקדים טלפוניים. הדבר אפשר לה להציע מחירים נמוכים במיוחד ללקוחות פוטנציאלים, ובכל למשוך אליה לקוחות רבים אשר עבדו עם המתחרים. החיוב שגובה החברה הוא על בסיס תשלום חודשי קבוע, ולא על בסיס דקות שיחה.

שירות ללקוחות החברה

חברת גולן טלקום נותנת מענה ללקוחות בנושאי שירות, מכירה וטיפול טכני בתקלות באמצעות מוקדים טלפונים. החברה אינה מספקת מוקדי שירות פרונטאליים. המוקד הטלפוני המספק שירות כללי ללקוחות 6 ימים בשבוע. בימים א- ה שעות הפעילות של המוקד הן 8:00-21:00 וביום שישי המוקד פועל בין השעות 8:00-13:00.

גולן טלקום תמיכה טכנית

תמיכה טכנית ללקוחות גולן טלקום ניתנת באמצעות מוקד גולן טלקום תמיכה טכנית, הפועל כל השבוע ומספק מענה. לקוחות פונים אל המוקד ונדרשים במענה על מספר שאלות לצורך הזיהוי. ודאו כי יש בידיכם פרטי המנוי, מספר תעודת זהות, וארבע ספרות אחרונות של כרטיס האשראי, לפני שאתם מחייגים למוקד הטלפוני. במוקד זה ניתן לשוחח עם נציג מקצועי, הבקיא במגוון סוגי תקלות ומכשירים סלולריים.

שירות באמצעות האתר

שירות טכני וכללי ניתן לקבל באמצעות אתר האינטרנט של גולן טלקום. שימוש במדריכים השונים הנמצאים באתר יסיע בידכם לפתור את מירב התקלות. קיימת אפשרות לצ'אט און ליין עם נציג, לבצע מעבר בין חבילות, לבדוק מצב חשבון ולהירשם לשירותים מתקדמים. באתר השירות הוא באופן מידי ואינו מצריך המתנה בתור לנציג פנוי.

 

--- גולן טלקום תמיכה - טלפון ישיר ---

www.golantelecom.co.il