נטוויז'ן שירות לקוחות (טלפון עם הקלטה) -

שירות לקוחות


 

מוקד שירות הלקוחות של חברת נטוויז'ן מסייע ומספק מידע בנושאים שונים כגון:

  • מידע כללי ובירורים
  • אינטרנט מהיר
  • שיחות בינ"ל
  • קו טלפון ביתי
  • מבצעים חמים
  • תמיכה טכנית

 

סרטון קשה לצפייה - מניפולציות קטנות שמפעילים על הלקוחות:



שעות פעילות המוקד:
ימים א-ה בין השעות 7:00-20:00
יום ו בין השעות 8:00-13:00


חיוג למוקד השירות מכל טלפון:
1-900-721-425

נטוויז'ן טלפון ישיר - מוקד ארצי
 

מה דעתכם על מוקד חברת נטוויז'ן שירות לקוחות? אנא כתבו לנו:


 

ykpui byuhzi

 

נטוויז'ן

חברה שמעניקה שירות אינטרנט מהיר ושיחות בינלאומיות הן למגזר הפרטי והם למגזר העסקי. נטוויז'ן מציעה שורה של חבילות ומבצעים שמותאמים לכל לקוח על פי צרכיו החברה הוקמה ב-2007 כתוצאה ממיזוג חברות התקשורת "נטוויז'ן", "013 ברק" ו"גלובקול". ב-2011 נקנתה החברה על ידי סלקום ומוזגה לתוכה‏. חברת נטמנג', ממנה צמחה נטוויז'ן, הוציאה לשוק את אחד מדפדפני האינטרנט הראשונים, "קמיליון" (פירוש מאנגלית: זיקית). הדפדפן הגיע כחלק מחבילת תוכנות שכללה גם תוכנת דואר-אלקטרוני, והיה הראשון שיכול היה להציג גופנים עבריים בדפי אינטרנט. הלוגו של חבילת התוכנות היה זיקית וזו, הופיעה גם בפינה הימנית עליונה של מסך כל תוכנה.

כחלק מייחוד החברה ופניה לקהל רחב ככל הניתן הוקם בנטוויז'ן פורטל האינטרנט "נענע" (כיום "נענע 10"). זה החל את פעילותו כאתר הפונה לכל הקהלים בארץ וככזה נכתבו חלקים בו, מלבד בעברית, גם בערבית, רוסית ואנגלית. נוסף על כך, נעשו אז גם פעולות לביסוס מעמדה של החברה בתחום המסחר האלקטרוני, אשר היה אז בראשיתו. מלבד היותה הראשונה שהציעה חיבוריות בחיוג לאינטרנט ללקוחות הביתיים בישראל, הייתה נטוויז'ן גם הראשונה להציע שירותי אינטרנט על-גבי תשתית הכבלים.

נטוויז'ן טלפון

בשנת 2004 קיבלה נטוויז'ן ממשרד התקשורת רישיון להפעלת שירותי טלפוניה בינלאומית בקידומת 017. עם איחודה של החברה עם "013 ברק", הוחלט על ביטול הקידומת 017 לשירות השיחות הבינלאומיות. בעקבות החלטת משרד התקשורת לפתוח גם את ענף הטלפוניה המקומית לתחרות, ניתן לחברה רישיון מפ"א (מפעיל פנים ארצי) עם הקידומת 073. בשנת 2009, החלה החברה לשווק שירותי טלפון קווי לציבור הרחב.

נטוויז'ן שירות לקוחות

בעוד שברוב התחומים המחירים עולים - החל מהמזון בסופר ועד הארנונה והחשמל - הרי שבתחום התקשורת זוכים הצרכנים הישראלים ליהנות מירידה. בתחום האינטרנט, מהירויות הגלישה עלו, ואילו המחירים ירדו, כשהוט-נט טלטלה את השוק עם השקת הקונספט של מחיר אחיד של 20 שקל לכל המהירויות. הבעיה היא שלא מעט לקוחות עוד לא מפנימים את היכולת לשלם פחות, וממשיכים להזרים לחברות מכיסם הפרטי, מדי חודש בחודשו, הרבה יותר ממה שצריך.

ישנם שני סוגי צרכנים שמשלמים יותר מדי, אלה שנמצאים במסלולים ישנים, ואפילו לא ניסו לעדכן אותם, או כאלה שבחרו חבילת תקשורת גדולה מכפי צורכיהם ומשלמים עבורה יותר מדי. מדובר פעמים רבות בצרכנים שאינם עושים שימוש בטלפון באופן שוטף כמו בעלי קו נוסף, קשישים וכדומה. צרכנים אלה, כאשר הם חורגים מהחבילה בה הם מצויים, עשויים לשלם הרבה יותר במאות אחוזים. בשיחת טלפון פשוטה אל נטוויז'ן שירות לקוחות, הצרכן יכול להתאים את החבילה הישנה לדפוס הצריכה העדכני שלו.

 

-- נטוויז'ן טלפון ישיר - לחיוג מכל טלפון --

013netvision.net.il