נטוויז'ן שירות לקוחות (טלפון עם הקלטה) -

שירות לקוחות


 

מוקד חברת נטוויז'ן תמיכה טכנית מסייע בנושאים שונים כגון:

  • אינטרנט מהיר
  • שיחות בינ"ל
  • קו טלפון ביתי
  • ועוד...

 

>>לחצו כאן עבור מידע שימושי נוסף שיחסוך לכם כסף וזמן

 

לא תאמינו איך חברות התקשורת עובדות על לקוחות - צפו בסרטון (קשה לצפייה):



שעות פעילות המוקד:
ימים א-ה בין השעות 7:00-20:00
יום ו בין השעות 8:00-13:00


חיוג למוקד השירות מכל טלפון:
1-900-721-425

נטוויז'ן טלפון ישיר - מוקד ארצי
 

מה דעתכם על מוקד חברת נטוויז'ן תמיכה טכנית? אנא כתבו לנו:


 

ykpui byuhzi

 

נטוויז'ן תמיכה טכנית טלפון – מוקדים

 

נטוויז'ן 013 היא חברת אינטרנט וטלפון, אשר הוקמה בשנת 1994, מהווה אחת מספקיות האינטרנט, ומספקת גם שיחות בינלאומיות ללקוחות השוק הפרטי והעסקי. נטוויז'ן מתחרה בספקיות תקשורת אחרות באמצעות חבילות אינטרנט מהיר המוצעות במחירים אטרקטיביים והיא פועלת בשוטף ליצירת מוצרים מתקדמים טכנולוגית. החברה שמה דגש על שירות מקצועי ללקוחות במגוון רחב של נושאים. לחברה חבילות מגוונות המותאמות באופן פרטני לצרכי כל לקוח.


מוקד נטוויז'ן תמיכה טכנית

חברת נטוויז'ן מאפשרת ללקוחות שלה כמה אלטרנטיבות ליצירת קשר. עבור כל הנוגע לתקלות, בעיות בתפעול או כל צורך אחר הדורש סיוע טכני, מעמידה נטוויז'ן לרשות הלקוחות מוקד טכני. מוקד נטוויז'ן תמיכה טכנית טלפון ישמחו לתת לכם מענה מהיר ומקצועי. דרך אחרת לקבל סיוע טכני היא באמצעות אתר האינטרנט של נטוויז'ן.


תמיכה באמצעות האתר

אם ברצונכם לחסוך לעצמכם את זמני ההמתנה, הכרוכים בהמתנה לנציג במוקד הטלפוני, מומלץ לבקר באתר האינטרנט של נטווייז'ן 013. באתר ניתן לקרוא מדריכים אשר יכולים לסייע לכם בתירת תקלות פשוטות באופן עצמאי. כמו כן ניתן להעביר באמצעות האתר פניה לנציגי המוקד הטלפוני. אתר החברה מאפשר ביצוע פעולות נוספות, כגון הזמנת טכנאי, הגדלת מהירות גלישה, ומבחר פעולות אחרות. במידה ולא תצליחו לקבל מענה דרך האתר, מומלץ לפנות למוקד נטוויז'ן תמיכה טכנית טלפון.


מוקד מכירות

לצד מוקד נטוויז'ן תמיכה טכנית, החברה מעמידה לרשות הלקוחות גם מוקד מכירה. תפקידו של מוקד זה הוא להציע ללקוחות חדשים חבילות אינטרנט וטלפון משולבות, בהתאם לצרכים הספציפיים שלהם. ניתן לפנות למוקד זה בטלפון או באמצעות אתר האינטרנט.


מוקד שירות לקוחות

שירות מוצע ללקוחות נטוויז'ן גם באמצעות מוקדי שירות טלפונים וגם באמצעות מוקדים פרונטאליים. מוקד השירות מעסיק עובדים מיומנים, אשר הוכשרו במתן מענה במגוון רחב של נושאים. בין הנושאים עליהם ניתן לקבל מענה באמצעות מוקד השירות: ניידות מספרים, התחברות לשירותים מתקדמים, שינוי פרטים, עדכון אמצעי תשלום, התחברות לשירות שיחה מזוהה, שירות עקוב אחרי,  וכדומה.


טיפים שחבל לפספס!

  • אם קיימת באפשרותכם האפשרות לפנות שלא בשעות העומס, הדבר יחסוך לכם דקות המתנה יקרות מפז. מוקד נטוויז'ן תמיכה טכנית טלפון, לצד מוקדים נוספים של החברה, עמוס בשיחות בשעות הערב, ולכן מומלץ לנסות ולפנות בשעות הצהרים.
  • לפני הפניה למוקד, ודאו שיש לכם באופן זמין פרטי התקשרות – תעודת זהות של בעל המנוי, שם המנוי, וארבע ספרות אחרונות של אמצעי התשלום. פרטים אלו ידרשו מכם לצורך זיהוי, ועל מנת לחסוך זמן רצוי שהם יהיו מוכנים בידיכם.
  • מוקדי שירות רבים נוהגים להקליט שיחות עם לקוחות, והם מעדכנים בכך את הלקוחות באמצעות תקליט. מומלץ שגם אתם תבצעו הקלטה של השיחה, וכך תוכלו לתעד את כל פרטיה. הקלטת שיחה חוקית כל עוד מעדכנים על ביצוע ההקלטה.

 

 

-- נטוויז'ן תמיכה טכנית - התקשרו עכשיו מכל טלפון --

013netvision.net.il