פרטנר שירות לקוחות (טלפון עם הקלטה) -

שירות לקוחות

לנוחותכם - מספרי הטלפון של מחלקות השירות השונות:
(לחצו על המוקד המבוקש)

חדש ובלעדי! (שירות חינם) בשנה החולפת, לאור פניות רבות באתר, השקנו שירות חדש (ופופולארי) שמאפשר לכל אחד להקליט בחינם את שיחת השירות עם נציג חברת הסלולר, וכמובן לשמור את השיחה למחשב על גבי קובץ. מדובר בשירות שחוסך הרבה טרטורים והרבה כאב ראש! פרטים נוספים בחלק התחתון של דף זה!

נמאס לכם מהשירות שאתם מקבלים? נציגת השירות משגעת אתכם?
הגיע הזמן לצחוק על פרטנר בחזרה - מתיחה קורעת מצחוק - צפו עכשיו בסרטון:




מוקד שירות הלקוחות הכללי של חברת פרטנר מסייע ומטפל במגוון רחב של נושאים כגון:
  • חבילות ושירותים
  • מכשירים ותפעול
  • חשבוניות
  • פרטנר חו"ל
  • תקלות ושירות טכני 
  • מידע, פעולות ומרכזי שירות
  • תקשורת סלולרית
  • תקשורת ביתית
  • עסקים
  • שירותים מתקדמים
חיוג למוקד שירות לקוחות של פרטנר מכל טלפון:
1-900-721444
פרטנר שירות לקוחות - מספר ארצי
ykpui prybr

מה דעתכם על שירות הלקוחות של פרטנר (Partner)? אנא כתבו לנו:


 


פרטנר שירות לקוחות - רקע

חברת פרטנר תקשורת הינה מותג שפועל בכל העולם בתחום התקשורת הסלולרית. בישראל פרטנר החלה את דרכה בעקבות רצון להגדיל תחרות אל מול חברות פלאפון וסלקום ולאור הביקוש וגידול תחום הסלולר בישראל. חברת אורנג נכנסה בסערה לשוק הטלפונים הסלולריים והציעה מסלולים אטרקטיביים ללקוחות שיעברו מחברות מתחרות.

היא גם הציעה מכשירים ניידים חדישים ושונים משאר מתחרותיה, סל שירותים חדש, טכנולוגיית הסים כארד ברשת ה GSM (המתקדמת לאותו הזמן). רשת פרטנר ביססה את מעמדה בתחום רשתות הסלולר עם השנים והפכה לאחת החברות המובילות בתחום הסלולר.

במהלך השנים האחרונות נכנסה פרטנר לתחומי טלפוניה ואינטרנט נוספים וקיבלה היתרים ואישורים לכניסה לתחומים אלו לטובת תחרות רחבה יותר. פרטנר כיום מספקת שירותי טלפוניה דיגיטלית באמצעות מודם ייחודי הנקרא Smart Box  המשלב בתוכו שירותי אינטרנט אלחוטי וטלפוניה קווית. פרטנר בולטת בחדשנותה ולראיה זכתה בשלל פרסי איכות ושירות בסקרים שונים.

פרטנר מודעת לכך שעובד מרוצה הוא עובד טוב ולכן היא ידועה ומוכרת בהערכתה והשקעתה בעובדי החברה, בהשקעה בסביבת עבודה נעימה ואטרקטיבית לעובדיה ובתנאים ברמה גבוהה עם בונוסים ותגמולים בהתאם להישגים השונים של העובדים.

פרטנר שירות לקוחות - ציון גבוה למדי

שירות לקוחות פרטנר מתאפיין במענה יחסית מהיר למתחרותיה. חברת פרטנר דואגת להעביר את נציגי שירות הלקוחות קורסים מגוונים בתחומים הרלוונטיים לעבודתם והשתלמויות בתחומים השונים. חברת פרטנר והשירות לקוחות שלה נחושים להרחיב את הפעילויות השונות וחיזוק מערך שירות הלקוחות באופן מתמיד. ידוע כי שירות לקוחות פרטנר הינו ממערך שירותי הלקוחות הוותיקים והמקצועיים בתחום ונציגי השירות הם ברמה הגבוהה ביותר הן מבחינת הידע המקצועי והן מבחינת ערכי שירות.

בתוך מוקד שירות לקוחות פרטנר ישנם מספר מוקדי משנה והם: מוקדי התמיכה הטכנית, הכספים , ומוקד משרדי חברת פרטנר. מוקד השירות הטכני נותן מענה לפניות טכניות שונות כמו אובדן גניבה , תקלות מכשירים , תקלות רשת ועוד. המוקד ידוע ביכולתו לקלוט מספר רב של פניות בו זמנית ולטפל בכולם במלוא תשומת הלב כחלק ממערך השירות ללקוח.

פרטנר - השקעה בתכנים ובחדשנות

חברת פרטנר בהקפדתה על חווית שירות מקסימלית מתמקדת בחדשנות הן מבחינת הטכנולוגיה והן מבחינת התכנים אותם היא מציעה ללקוחותיה. פרטנר רואה את הטכנולוגיה ככלי להזרמת תכנים ונמצאת בשיפור תמידי של ציוד הקצה כמו מכשירי טלפון חכמים וטאבלטים.
 

www.Partner.co.il