012 מובייל שירות לקוחות (טלפון) -

שירות לקוחות

 

מוקד 012 מובייל שירות לקוחות מטפל בנושאים רבים ומגוונים כגון:

  • מידע על שירותי החברה
  • תפעול מכשירים
  • פרטים על הצטרפות וקבלת SIM
  • קווי טלפון נייחים וניידים
  • שיחות בינ"ל וגלישה סלולארית

גם אתם מיואשים מנציגי השירות של חברות התקשורת והסלולר? בטוח תזדהו עם הסרטון הבא - צפו!

 

012 טלפון - שעות פעילות מוקד 012 מובייל טלפון:
ימים א-ה בין השעות 7:00-20:00
יום ו בין השעות 8:00-13:00


kpui 012 xnhhk
ניתן לחייג מכל טלפון למוקד 012 מובייל שירות לקוחות:
1-900-721-418


מה דעתכם על מוקד 012 מובייל (טלפון ישיר)? אנא כתבו לנו:

 

 


012 מובייל שירות לקוחות טלפון
– מוקדים

חברת 012 מובייל מספקת שירותי תקשורת ללקוחות בטלפון סלולרי, הכוללות שיחות, הודעות וגלישה סלולרית. קיימות חבילות הכוללות גם שיחות בינלאומיות. החבילות מותאמות למגוון סוגי הלקוחות המשתמשים בשירותי 012 מובייל טלפון. השירותים ניתנים ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד.


גלישה ברשת 4G

רשת שהושקה על ידי פרטנר, המיועדת למכשירים סלולריים מתקדמים מהדור הרביעי. הצטרפות לרשת תאפשר לכם גלישה במהירות שטרם חוויתם, יכולת להורת קבצים גדולים במיוחד במהירות שיא, צפייה בתכנים באיכות HD, וגיבוי באמצעות ענן. קיימת אפשרות להצטרף רק לבעלי מכשירים מהדור הרביעי ויש צורך בביצוע עדכון גרסה עבור מכשירים תומכים. סיוע בבדיקת אפשרות להצטרפות לשירות או ו/ עדכון גרסה ניתן לעשו באמצעות פניה למוקד 012 מובייל שירות לקוחות טלפון.


נגישות לבעלי צרכים מיוחדים

012 מובייל נותנת מענה רחב גם עבור לקוחות בעלי צרכים מיוחדים.

  • העברת מסרים - קיים שירות של העברת מספרים ללקויי שמיעה או דיבור. את המסר המבוקש להעברת ניתן לשלוח באמצעות הודעת SMS למוקד 012 מובייל שירות לקוחות טלפון, והם ידאגו להעביר את המסר ליעד המבוקש בשיחה קולית.
  • מכשירים מותאמים ונגישים – קיימים מכשירים המעודכנים בתוכנות מיוחדות לצורך הקלה ועזרה לבעלי צרכים מיוחדים: מסך גדול במיוחד, תמיכה מוגברת בביצוע פקודות קוליות, לוח מקשים מוגדל, הקראת תוכן הצד וכו'.
  • שירותי הודעות  SMS למוגבלי ראייה – ניתן לקבל את ההודעות הנשלחות כ- SMS גם כהודעה קולית.


תמיכה טכנית בנושאים מגוונים

חברת 012 מובייל מקפידה לספק שירות איכותי ללקוחותיה באמצעות מוקדי שירות טלפונים, אתר האינטרנט, פניה בדואר ובפקס:

  • פניה ל- 012 מובייל טלפון: קיימים מספר מוקדים טלפוניים המספקים מענה במגוון נושאים . שעות הפעילות של המוקד בימים א' עד ה' בשעות 05:00-18:00 וביום שישי 7:00 - 12:00.
  • מוקד להודעה על גניבה של מכשיר: מוקד העומד לרשות הלקוחות כל ימות השבוע במהלך 24 שעות ביממה. ניתן להתקשר ולהודיע על גניבת מכשיר ולבקש הפסקת השירות.
  • סיום ההתקשרות עם 012 מובייל טלפון: לצורך הודעה על רצונכם בסיום ההתקשרות עם החברה, ניתן להעביר פניה כתובה. אץ הפניה ניתן לשלוח בדואר אלקטרוני, באמצעות טופס באתר, דרך פקס או בדואר. נציגי 012 מובייל שירות לקוחות טלפון יקבלו את פנייתכם ויבצעו את בקשתכם.
  • ביצוע מגוון פעולות באתר בשירות עצמי: דרך נוספת לפניה לחברת 012 מובייל היא באמצעות ביצוע פעולות באתר. אתר האינטרנט נוח מאוד לשימוש ובו ניתן לעבור בין חבילות, לפתוח את מכשיר הסלולר לחו"ל, להפעיל סים, ועוד.
  • פניה לנציב תלונות הציבור: אם ברצונכם לפנות אל נציב תלונות הציבור תוכלו לעשות זאת באמצעות הטלפון, הדואר, הפקס או האתר.

 

www.012.net