דורגז - טלפון עם הקלטה - שירות לקוחות -

שירות לקוחות

 

המוקד של חברת דורגז שירות לקוחות מספק מידע בנושאים שונים כגון:

  • ליקויים במוצר או בשירות
  • מוצרים ומבצעים
  • תשלום חשבונות הגז
  • איתור סוכנות
 

נמאס לכם מספקיות הגז הגדולות? שוק הגז הפיראטי יגרום לכם לחשוב שוב - צפייה חובה!


שעות פעילות המוקד:
ימים א' - ה' בין השעות 8:30 - 15:00

לפניה בדבר ליקוי במוצר/שירות בלבד יש להתקשר:
1-900-721-483

דורגז טלפון ישיר - מוקד שירות לקוחות

מה דעתכם על מוקד חברת דורגז טלפון ישיר? אנא כתבו לנו:

 

 

 surdz ykpui

 

דורגז

הצרכן הישראלי, התרגל לתמונת מציאות בה מספר חברות ענק, שולטות כמעט בכל התחומים במשק, משאירות לאזרח מעט מרחב לתמרון. כשאין תחרות בתוך הענף, קל מאוד לכל אותן חברות ענק כל מה שבא להן וכתוצאה המחירים מופקעים, ישנו חוסר נכונות לתת שירות ושורה ארוכה של לקוחות לא מרוצים.

פזגז, סופרגז, אמישראגז או דורגז. הן ארבעת ענקיות הגז, שאליהן מחוברים למעלה מ- 90% ממשקי הבית בישראל. עובדה די מפתיעה, בהתחשב בכך, שיש למעלה מ- 15 חברות בישראל, שמורשות לספק גז.

משרד התשתיות מאפשר לכל אחד הפעיל מעל לשלוש שנים בענף הגז, להגיש בקשה לרישיון, שיאפשר לו לספק גז. עם זאת, הרישיון הוא רק תנאי סף, מכיוון ששיווק גז במיכלים, מצריך בדיקות מחמירות של תקניות המיכלים והבלונים עצמם.

העלות הגבוהה של הבדיקות הובילה למצב, שבו היחידות שמספקות ומשווקות גז בישראל הן חברות בעלות יכולת כלכלית.


רווחת הלקוח

עד לאחרונה, לא באמת היה איזשהו הסדר בחוק, שחייב את חברות הגז לדאוג לרווחת הצרכנים. בשנת 2008, החליט המחוקק לפעול לטובת האזרח והכניס תיקון לחוק משק הגז. עיקרי התיקון:

*ההודעה לספק הגז – מהרגע, שבו הודעתם לספק הגז הנוכחי, כי בכוונתכם לעזוב אותו לטובת ספקית גז אחרת, אסור לו ליצור איתכם קשר במשך חצי שנה!

*המעבר – ספק הגז היוצא מחויב למכור לספק הגז הנכנס את תשתית הגז הקיימת, במידה והספק הנכנס ירצה בכך. כמו כן, חברת הגז היוצאת, מחויבת להתאים את התשתית ולתת עליה הסבר לספק הנכנס.

*עלויות כספיות עלות המעבר נופלת על הספק הנכנס ולא כרוכה בשום עלות כספית מצד הלקוח.

*באחריות חברת הגז לערוך בדיקת גז תקופתית אחת לחמש שנים ואחת לשנה, במקרה של גז שמשמש להסקה. עלות הבדיקה נופלת על חברת הגז שלכם!

דורגז מקבוצת דור אלון מספקת פתרונות גז מערכתיים הכוללים ייעוץ הנדסי, תכנון והקמה של מערכות גפ"מ עבור המגזר התעשייתי, המסחרי והביתי.


דורגז שירות לקוחות

דורגז ידועה בין היתר בשילוב המנצח, שהצליחה ליצור לאורך שנות פעילותה, בין אנשי מקצוע מעולים, טכנולוגיות מהפכניות והקפדה על רמות בטיחות ושירות שאין להן אח ורע בארץ. במוקד דורגז שירות לקוחות ניתן לקבל מידע וסיוע בענייני תשלום חשבונות, מוצרים ומבצעים, דודי שמש, ליקויים במוצר ועוד.


מתי נזמין חברת גז ומתי נזמין טכנאי גז?

כשיש דליפת גז או תקלה אחרת במערכת הגז יש לפנות לחברת הגז, לקבל את השירות, ולשלם את החשבון.


האם רק חברת גז יכולה לטפל בתקלות במערכת הגז בבית?

לחברות הגז יש בעלות על אספקת הגז בישראל, אך הן לא היחידות שמורשות לטפל בבעיות של גז ביתי. טכנאי גז פרטיים, יוכלו לתת לנו שירות דומה לשירות, שנותנת חברת הגז ואף יוכלו לטפל, בבעיות, שחברות הגז אינה מטפלות בהן.


יתרונות של טכנאי גז על חברת גז

*מחיר התיקון של טכנאי גז פרטי, ייצא בדרך כלל זול יותר, ממחירה של חברת הגז.
*טכנאי גז פרטי זמין יותר- חברות הגז משאירות את הלקוח לחכות בין שניים לשלושה ימים, עד ביצוע השירות ולעיתים אף יותר. טכנאי גז פרטי, בדרך כלל יוכל לספק את השירות באותו יום או ביום למחרת.



-- מוקד חברת דורגז טלפון ישיר --

www.dorgas.co.il