חברת החשמל שירות לקוחות (טלפון עם הקלטה) -

שירות לקוחות

מרכז חברת החשמל שירות לקוחות מסייע ומטפל במגוון רחב של נושאים כגון:

  • בירור ותשלום חשבונות
  • העברת משלמים
  • מידע ללקוח על תקלות באספקת החשמל
  • עדכון צרכנים
  • איכות הסביבה
  • מעבר דירה
  • הקו החם למסירת מידע


נמאס לכם שחשבון החשמל רק עולה ואף פעם לא יורד? סרטון שאתם חייבים לראות



ניתן ליצור קשר עם מוקד חברת חשמל שירות לקוחות 24 שעות בטלפון:
1-900-721420
חברת החשמל טלפון ישיר - מוקד ארצי
   

מה דעתכם על מוקד חברת החשמל שירות לקוחות? אנא כתבו לנו:

 

 

ykpui jcr, vjank

 

 

חברת החשמל לישראל

חברת החשמל לישראל היא חברה ממשלתית וציבורית, המייצרת חשמל ומספקת אותו לכל מגזרי המשק בישראל. כ-99.85% ממניות החברה מוחזקות בידי הממשלה‏. פעילותה כוללת ייצור חשמל הולכה, הַשׁנָאָה, חלוקה, אספקה ומכירת החשמל ללקוחות. החברה נוסדה במרץ 1923 על ידי פנחס רוטנברג, ומובילה את משק החשמל בישראל מאז ועד היום. למרות שמדובר בחברה בבעלות המדינה - המשאבים הנחוצים לפיתוח משק החשמל מגויסים על ידי החברה ממקורות עצמיים ובאמצעות גיוסי הון בארץ ובחו"ל, ואינם ממומנים מתקציב המדינה אך מקבלים ערבות ממשלה.

חברת החשמל מייצרת חשמל ב- 61 יחידות ייצור, ב- 17 אתרים הפרוסים על פי כל המדינה, אחראית להולכת החשמל באמצעות כ- 160 תחנות מיתוג והשנאה, מאות שנאים וכ- 4,500 ק"מ של קווי חשמל במתחים שונים (מתח-על, מתח-עליון, ומתח-גבוה), ומספקת את החשמל ללקוחות, באמצעות כ- 20,000 ק"מ של קווי מתח-נמוך.

תקשורת

החברה החלה לפעול גם בתחום התקשורת, במטרה למנף את תשתית התקשורת הענפה העומדת לרשות החברה: אלפי ק"מ של רשת סיבים אופטיים ומאות אלפי עמודי חשמל המאפשרים פריסה עילית מהירה של רשת נוספת.

חברת חשמל שירות לקוחות - מדידת צריכת החשמל בישראל

בכל בית בישראל מותקן מונה חשמל, אשר מודד את כמות החשמל אשר נצרכה על ידי אותו בית מאז התקנת המונה. מרבית המכשירים הללו בישראל מיושנים, ואינם מעבירים את קריאת הצריכה העדכנית באופן אוטומטי לחברת החשמל, ודורשים הגעת מודד מטעם חברת החשמל, אשר בודק את המדים. בשל העלות הגבוהה של שליחת מודדים לכל בתי האב בישראל, מדי פעם, מתבצעת גביית הכספים של חברת החשמל באמצעות "הערכה", אשר לעתים סוטה במאות אחוזים מהצריכה האמיתית. במקרים אלה, על הצרכנים לפנות אל חברת החשמל טלפון (שירות לקוחות) ולבקש את ביטול החיוב המופרז.

חברת החשמל שירות לקוחות - מערכת היחסים בין חברת החשמל לצרכן

מאחר שמערכת היחסים בין הצרכן לחברת החשמל אינה סימטרית, הרי שהחברה מנצלת את מעמדה המונופוליסטי כספקית של מוצר צריכה חיוני שאינו בר תחליף. כך במקרה שהצרכן אינו משלם את חובו, הוא נדרש לתשלומי הוצאות נלווים, ואילו חברת החשמל אינה מספקת פיצוי לצרכנים על גביית היתר ונוהגת לקזז את ההוצאה העודפת בדרישת התשלום הבאה. הצרכן יכול להתעקש ולפנות אל חברת החשמל טלפון ישיר (שירות לקוחות) על מנת לקבל פיצוי הולם, אך סיכוייו לכך נמוכים.

 

-- חברת חשמל טלפון ישיר - מוקד טלפוני ארצי - חברת חשמל שירות לקוחות --

www.iec.co.il