מי גבעתיים טלפון עם הקלטה - שירות לקוחות -

שירות לקוחות

 

מוקד מי גבעתיים שירות לקוחות מסייע ומספק מידע בנושאים רבים כגון:

  • שיפור פורמט חשבון המים
  • הגדלת רמת הדיוק, בקריאת מוני המים וחיוב התושב, לרבות לגבי הפרשי מדידה (צריכה משותפת)
  • אספקת מים שוטפת לצרכן, תוך מינימום הפסקות מים
  • צמצום תופעות של התחברות בלתי חוקית לרשת המים העירונית ותופעות של בזבוז מים
  • שמירה על איכות המים

 

הידעתם שתאגידי המים גובים מכם כסף עבור אוויר? סרטון שחובה לראות - צפו עכשיו:


חיוג למוקד השירות מכל טלפון:
1-900-721-415

מי גבעתיים טלפון ישיר - מוקד שירות לקוחות
 

מה דעתכם על מוקד שירות הלקוחות של מי גבעתיים? אנא כתבו לנו:

 

 

 nh dcg,hho

 

מי גבעתיים

תאגיד "מי גבעתיים" אשר הוקם במרץ 2010, עוסק בתחזוקה, שדרוג ופיתוח של צנרות המים והביוב בעיר גבעתיים. כמו כן, פועל התאגיד ליישום שוטף של טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות שיפור במי השתייה וטיפול יעיל במי הביוב.

תאגיד מי גבעתיים מתחייב לספק לתושבי העיר מים ושירותי ביוב באיכות, ביעילות ואמינות, תוך הקפדה על מעורבות והתחשבות בערכים חינוכיים של חיסכון במים ושמירה על איכות הסביבה.


מי גבעתיים שירות לקוחות - למה מי גבעתיים?

העברת האחריות השוטפת של תחומי המים והביוב לידי "מי גבעתיים" מאפשרת התייעלות כספית, השקעות במערכות ובתשתיות, תחזוקה ראויה של המתקנים והצנרת הפזורים ברחבי העיר וכמובן שיפור איכות השירות לתושבים ולבתי העסק הפועלים בה.

כל ההכנסות הנובעות מאגרות ומהיטלי המים והביוב יופנו ישירות לתאגיד, ומשמשות לתפעול ופיתוח תשתיות המים והביוב בעיר גבעתיים.

מוקד מי גבעתיים שירות לקוחות נועד לספק לתושבי העיר מענה ישיר בכל הנוגע לתחום המים והביוב. למוקד מי גבעתיים טלפון ישיר אליו ניתן לפנות בכל סוגיה.


מטרותיו העיקריות של תאגיד "מי גבעתיים":

  • שיפור איכות השירות לצרכני המים בעיר גבעתיים;
  • שיפור איכות המים;
  • טיפול ופינוי יעיל של מי הביוב של העיר למכון הטיהור של השפד"ן;
  • תחזוקת מערכות המים והביוב של גבעתיים;
  • שיקום, פיתוח ושדרוג תשתיות המים והביוב ברחבי העיר;
  • פיתוח תשתיות מים וביוב חדשות;
  • שיפור השירות לתושב בנושאי מים וביוב;
  • חיסכון במים וחינוך לערכים סביבתיים;
  • תפעול תחומי המים והביוב בעיר על בסיס של משק כלכלי סגור והבטחת תמורה מלאה לתשלומים המשולמים.


הטבות לאוכלוסיות מיוחדות

בחודש אפריל 2014 פורסמו "תקנות תאגידי מים וביוב" (אמות מידה ורשימת זכאים להפחתה בתשלום לשנת הכספים 2014).

במסגרת התקנות נוספו מספר קבוצות אוכלוסייה הזכאיות לקבלת ההטבה בתעריף המים.

משמעות ההטבה היא הכפלת הכמות המוכרת לכל מי שמופיע ברשימת הזכאים בתעריף הנמוך לחודש, כלומר: כל אזרח זכאי לקבל 3.5 מ"ק לחודש בתעריף המים הנמוך. האזרחים שמופיעים ברשימת הזכאים מקבלים כמות נוספת של 3.5 מ"ק לחודש בתעריף הנמוך ובסך הכל 7 מ"ק לחודש בתעריף נמוך.


ההטבה לזכאי יכולה להגיע לכ-220 ₪ בשנה

אם לדעתך הינך כלול/ה באחת מקבוצות הזכאים ולא קיבלת מכתב הודעה בדבר זכאותך, באפשרותך לפנות אל אחד הגופים האחראים לקביעת הזכאות בהם: המוסד לביטוח לאומי, משרד הביטחון לגבי נכי צה"ל, הרשות לזכויות ניצולי השואה ולנפגעי פעולות איבה ולברר האם הנך כלול ברשימת הזכאים. ניתן לחילופין לפנות לספק המים באיזור מגוריך בליווי ת.ז. ולבקש לברר האם הנך מופיע/ה ברשימת הזכאים.

זכאי מקבל את ההטבה ע"פ אחד מהמקרים הבאים:

1. מהמועד בו נקבעה לו ההטבה

או

2. החל מ- 1/07/12 לגבי אוכלוסיות שנכללו בהחלטת וועדת הכספים של הכנסת מאפריל 2012

או

3. מתחילת השנה ו/או מועד תחילת הזכאות שהועבר על ידי הגופים האחראיים (המאוחר מבין השניים) לגבי הזכאים החדשים שנוספו השנה.

 

 

-- מי גבעתיים טלפון ישיר - מוקד שירות לקוחות --

mei-givatayim.co.il