מי רמת גן טלפון עם הקלטה - שירות לקוחות -

שירות לקוחות

מוקד מי רמת גן שירות לקוחות מספק מידע ועוזר במגוון תחומים כגון:

  • תשלומים וחשבונות
  • עדכון מספר נפשות
  • מידע לשעת חירום
  • איכות מי השתייה
  • לוח תעריפים


האם תאגידי המים גובים מאתנו כסף גם עבור אוויר? סרטון שיוציא אתכם מדעתכם:


 

מענה טלפוני לבירורים ותשלומים:
ימים א'-ה' 08:00-20:30
יום ו' 08:00-13:00

חיוג למוקד השירות מכל טלפון:
1-900-721-424

מי רמת גן טלפון ישיר - שירות לקוחות
 

מה דעתכם על מוקד שירות הלקוחות של מי רמת גן? אנא כתבו לנו:

 

 

 nh rn, di

 

מי רמת גן

תאגיד מי רמת-גן הוקם ב 2012 בכדי לספק לתושבי העיר שירותי ביוב ומים. פעילות החברה מתבצעת תוך הטמעה ויישום טכנולוגיות מים חדישות, לצד ביצוע עבודות תחזוקה ושיפור מתמיד של תשתיות. 

החברה נמצאת בבעלות מלאה של עיריית רמת גן תחת פיקוחה השוטף של רשות המים אשר בין היתר קובעת את תעריפי המים עבור הצרכן בכלל תאגידי המים בישראל.


מי רמת גן שירות לקוחות

מי רמת גן מחויבת למתן שירותי אספקת מים טובים ושירותי ביוב לבתים, שכונות חדשות, ועסקים. בנוסף, החברה משקיעה  משאבים רבים לשיקום תשתיות ישנות ואחזקת מערכת הביוב והמים של העיר לרווחת תושביה.

מוקד מי רמת גן שירות לקוחות נועד לספק לתושבי רמת גן מענה מהיר ויעיל בכל הנוגע לתחומי המים והביוב. למוקד מי רמת גן טלפון ישיר אליו ניתן לפנות בכל נושא.


יעדי החברה:

  • אספקת מים שוטפת
  • שדרוג תשתיות ביוב ומערכות מים
  • הטמעת מערכות מים חדישות
  • מניעת מפגעים ומזהמים
  • פינוי שפכים למתקני טיהור
  • שירות אדיב יעיל ומקצועי
  • הפעלת מערכי אספקה רציפים בשגרה ובחירום
  • תחזוקה


מידע לשעת חירום

תאגיד המים והביוב מי רמת-גן פועל ככל יכולתו להבטיח את אספקת המים וסילוק הביוב כסדרם, אך קיימת היערכות לפעולה גם באירועים חריגים כגון רעידות אדמה, תקלות טכניות, איומים ביטחוניים וכל מקרה אחר העלול להביא עמו שיבוש באספקת המים הסדירה. בתאגיד קיימת יחידת ביטחון מים וחירום אשר ערוכה להתמודד עם תרחישים בהם קיים סיכון לשיבוש אספקת המים לתושבים, ובעת הצורך ייפרסו ברחבי העיר בין היתר גם נקודות לחלוקת מים.

בנוסף לאחריות התאגיד לפעול באירוע, גם על התושבים להיות ערוכים ומוכנים לכל תרחיש. לפיכך מומלץ להכין מראש מספר מוצרים הנמצאים בשימוש יומיומי בבית:

  • 4 ליטר מים לנפש למשך שלוש יממות - רצוי להחליף אחת לחודש.
  • מי ברז או מים ממכשירי טיהור וסינון - יוחלפו אחת לשלושה חודשים.
  • מים מינרלים - יש לרענן לפי תאריך התפוגה
  • מגבונים לחים/ג'ל אנטי-בקטריאלי - שמירה על היגיינה אישית כתחליף למים.
  • כלים חד-פעמיים ומגבות נייר – לניקיון ומניעת הצטברות כלי אוכל מלוכלכים.
  • שקיות לאיסוף פסולת – לשמירת ניקיון הסביבה ומניעת מפגעים תברואתיים.
  • שקיות סניטציה אישית – ניתן להלביש על האסלה הביתית.


טיפים לחסכון במים

  • התקנת מיכל הדחה דו-כמותי המאפשר חצי הדחה
  • התקנת וסת או חסכם באמבטיה
  • הפעלת מדיח כלים/מכונת כביסה רק כשהם מלאים
  • שטיפת הרכב בעזרת דלי ולא במים זורמים
  • ניצול מים מטפטפים מהמזגנים כדי להשקות עציצים, אדניות, וגינות
  • צמצום זמן פתיחת הברז בעת צחצוח שיניים/הסתבנות במקלחת
  • שימוש בטפטפות להשקיית הגינה תהווה השקיה נקודתית ומבוקרת
  • לגזום ולכסח עצים, שיחים ודשא אשר צורכים יותר מים להשקיה ככל שהם גדלים.

 

 

-- מי רמת גן טלפון ישיר - 1-900-721-424 --

www.mei-rg.co.il