סופרגז טלפון עם הקלטה (שירות לקוחות) -

שירות לקוחות

 

במוקד חברת סופרגז שירות לקוחות של חברת סופרגז מטפלים בפניות מכל הסוגים:

  • תשלום חשבונות
  • הזמנת גז
  • ליקויים או פגמים בטובין או בשירות
  • איתור סוכנות

 

נמאס לכם מהשירות שאתם מקבלים? נציגי השירות מנתקים לכם בפרצוף?
הגיע הזמן לצחוק על סופרגז בחזרה - מתיחה קורעת מצחוק - צפו עכשיו:



שעות פעילות המוקד:
ימים א, ב, ד, ה בין השעות 9:00-16:00
יום ג בין השעות 9:00-12:30


חיוג למוקד השירות מכל טלפון:
1-900-721-408

סופרגז טלפון ישיר - מוקד ארצי


מה דעתכם על מוקד חברת סופרגז שירות לקוחות? אנא כתבו לנו:


 

 

ykpui pzdz

 

סופרגז

חברת סופרגז נוסדה בשנת 1953 והינה אחת מחברות הפצת ושיווק גז מהגדולות והמובילות בישראל. חברת סופרגז הינה בבעלות חברת האחזקות "גרנית הכרמל השקעות בע"מ", אשר בבעלות "קנית השלום השקעות בע"מ" מקבוצת דוד עזריאלי. לחברה כחצי מיליון לקוחות בכל מגזרי הפעילות: ביתי, חקלאי, מסחרי ותעשייתי, והיא ספקית הגז הבלעדית לצה"ל, משטרה ושב"ס.

בטיחות

אנשים מנסים לגלות ערנות כלפי התנהלות חברות הגז, פעמים רבות תוך חשש לסכנה. גם כשהיא קיימת לטעמם, נטען פעמים רבות לקושי בקבלת שירות בכל הנוגע לבטיחות. צרכנים טוענים כי הם נאלצים להמתין שעות ארוכות לטכנאי על מנת שיבדוק את הדליפה עליה התריעו, ולעיתים, משנואשו ופנו למכבי האש, הם גם נאלצים לשאת בתשלום למכבי האש. עוד קיימות תלונות על פעילות רשלנית ובלתי מקצועית של טכנאי הגז, אשר בהתרשלותם גורמים לדליפות מבלונים שלא הותקנו כהלכה. לחברת סופרגז טלפון ישיר לפניות בנושא ליקויים או פגמים בנוסף לטלפונים השונים של הסניפים הפזורים ברחבי הארץ.

החברות מחויבות לבדיקת בטיחות אחת לחמש שנים ולהיענות מהירה במקרי חירום.

סופרגז שירות לקוחות

צרכנים מתלוננים על קושי בקבלת הצעות מחיר מחברות הגז בבואם לבצע סקר מחירים. תלונות נוספות נוגעות לקשיים הטכניים במעבר מחברה לחברה ואף בחוסר שיתוף פעולה של החברות הגדולות. עוד מתלוננים הצרכנים על הפרשי מחירים גדולים בין צרכנים המחוברים לאותו גז מרכזי בהתאם ליכולות המיקוח שלהם, ועל היעדר שקיפות ואחידות במחירים.

חיובי יתר והיעדר פיקוח על המחיר

מרבית התלונות הכספיות נוגעות להעלאות מחירים תכופות, ללא הסבר ולדרישות תשלום גבוהות במיוחד על שירותי טכנאי. מכלל התלונות נטען לחיוב יתר של חשבון הצרכן, ללא ידיעתו, כשחברות הגז מגייסות שלל נימוקים: חיוב על-פי הערכת צריכה, חיוב על ביקור טכנאי או תיקון שבוצע מבלי שנאמר שהוא כרוך בתשלום, גבייה כפולה של אותו חשבון, דמי פיקדון ותשלום עבור "הזזת ברז הגז" בטענה כי הוא ממוקם במקום לא בטיחותי, על אף שחברת הגז עצמה היא זו שהתקינה את הברז במקומו.

שירות ירוד

יותר ממחצית התלונות מתייחסות לטיב השירות - המתנה של שעות, לפעמים גם של ימים, לביקור טכנאי, זאת על אף שהמועד לביקור תואם מראש למועד מסוים; עיכוב של שבוע ימים ויותר באספקת גז, ועוד. בחלק מהפניות נטען לניתוק מערכת הגז ללא התראה, או סירוב לספק גז מסיבות שונות - לרוב בשל היעדרות הצרכן מביתו במועד שנקבע על-ידי החברה לביצוע בדיקה תקופתית. תלונות אחרות מתייחסות לנושאים כמו בלוני גז שמסופקים לא מלאים, עיכובים בהחלפת בלוני גז עד כדי השארת הצרכנים ללא גז ועוד.

תחום הגז נתפס לעתים כאפרפר ונמצא פחות מתחת לרדאר הצרכני. בפועל, הרבה עוולות צרכניות מתרחשות דווקא בחשבונות הגז, שאינם תמיד ברורים דיים וכוללים סעיפים שונים ותעריפים מתעדכנים שרירותית.

 

-- חברת סופרגז טלפון ישיר - מוקד ארצי --

www.supergas.co.il