הוט שירות לקוחות (טלפון עם הקלטה) - HOT -

שירות לקוחות

לנוחותכם, סידרנו את מספרי הטלפון של מחלקות השירות השונות:
(לחצו על המוקד המבוקש)

חדש ובלעדי! בשנה החולפת (לאור הרבה פניות של לקוחות הוט), השקנו שירות חדש ובלעדי שמאפשר לך להקליט בחינם וללא עלות כלשהי את השיחה עם הוט שירות לקוחות, וכמובן לשמור את השיחה למחשב על גבי קובץ. מדובר בשירות חדש שחוסך לך הרבה טרטורים והרבה כאב ראש. שימושי במיוחד בנושא כספים. ניתן למצוא הסבר ופרטים נוספים בחלקו התחתון של הדף - שירות חינם!

האם נציגת הוט משקרת ללקוחות כדי למנוע מהם להתנתק?!
תקבעו אתם בעצמכם. מומלץ לצפות (דקה ראשונה):





הוט טלפון - מוקד שירות הלקוחות של הוט (HOT) מספק מידע, תמיכה וסיוע בנושאים הבאים:
  • פתרון תקלות והזמנת טכנאי
  • ערוצים והטבות
  • VOD
  • מבצעים וחבילות
  • חשבוניות
  • מעבר דירה
nues vuy

הוט טלפון - שעות פעילות מוקד הוט שירות לקוחות:
 ראשון-חמישי 19:00-08:00;
שישי 13:00-08:00.

שעות פעילות מוקד תמיכה טכנית: 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

ליצירת קשר עם מוקד HOT - התקשרו עכשיו:

1-900-721-423

הוט שירות לקוחות - מספר גישה ארצי

נמאס לכם מהשירות שאתם מקבלים? מתעצבנים על נציגת השירות שלא עוזרת?
הגיע הזמן לצחוק על הוט בחזרה - קטע קורע מצחוק - צפו עכשיו בסרטון:

בדקה ה-2 המצרי פשוט משתגע!!! :)


הוט טלפון שירות לקוחות - מידע כללי

הוט-מערכות תקשורת בע"מ (HOT) היא חברת תקשורת ישראלית המספקת שירותי טלוויזיה בכבלים, שירותי אינטרנט, טלפוניה קווית ותקשורת סלולרית. החברה נמצאת בשליטת קבוצת אלטיס, בבעלות איש העסקים הצרפתי-היהודי פטריק דרהי.

הוט היא חברת תקשורת המספקת לקהל בארץ ערב רב של תחומים-מתחום הטלויזיה, האינטרנט והטלפוניה הקווית או הסלולרית ועל כן חשיבות מוקדי שירות הלקוחות הינה משמעותית ומרכזית בחברה המספקת כל כך הרבה לכל כך רבים.

מספר טלפון הוט - החברה מספקת מגוון רחב של שרותי תקשורת מדווחת כי היא שוקדת רבות על שכלול ושיפור מחלקת השירות שלה. הוט מגייסת עובדים חדשים, עורכת השתלמויות בנושא שירות ומשתדלת להגביר את יכולתה לתת מענה לכל לקוח או צרכן.

מענה תוך 3 דקות - החוק החדש

קיימות תקנות (תיקון לחוק הגנת הצרכן) המחייבות מענה ללקוח תוך 3 דקות.
התקנות חלות על שירות טכני אך גם על שירות לקוחות בתנאי שפונים לגבי תקלה בשירות (גם בעיה בחשבונית). לאחר 2 דקות יש להודיע כי זמן ההמתנה עולה על 3 דקות וכי באפשרות הצרכן להשאיר פרטי התקשרות כדי שנציג יחזור אליו או להמשיך להמתין. כמו כן יש לעדכן את הצרכן מה מיקומו בתור ומהו זמן ההמתנה המשוער.
הוט רשאית לחזור ללקוח ביום המחרת אם הוא השאיר את מספר הטלפון שלו בשירות פחות משעתיים לפני סוף שעות העבודה במוקד.

הוט טלפון - אם נציג השירות חזר לצרכן שלא הצליח לענות, יש להודיע לו על כך בהודעה קולית או בהודעת טקסט. אם הצרכן לא עונה בפעם השנייה, יש להודיע לו בהודעה קולית או כתובה כי עליו לשוב ולהתקשר למוקד השירות.

המלצות בפנייה לשירות הלקוחות (הקלטה!)

בפניית אדם אל מוקד שירות אנו ממליצים להאזר בסבלנות, כלי כתיבה ודף בכדי לסייע ללקוח עם המידע שמקבל מנציג השירות. על הפונה לשירות מומלץ לרשום את שם נציג השירות ממנו קיבל את השירות, מוקד השירות הספציפי ומטרת ההתקשרות-מידע זה עשוי לסייע בעתיד לבדיקת הטיפול בתלונה.

דבר מומלץ אף יותר וכיום גם אפשרי ונגיש יותר הוא אופציית הקלטת השיחה. במצב זה ישנו תיעוד של כל הדברים שנאמרו והובטחו על ידי איש השירות שאין באפשרותו יכולת להתכחש לדבריו בעתיד. פרטים נוספים על שירות מיוחד שלנו (חינם) ניתן למצוא בתחתית הדף.

גם אתם מאוכזבים מהשירות של חברת הוט? מחכים יותר מדי על הקו?!
אנא כתבו לנו!

 

 

www.hot.net.il