הוט מובייל - שירות לקוחות - טלפון -

שירות לקוחות

הוט מובייל - במוקד הוט מובייל תמיכה טכנית (HOT) תקבלו סיוע בנושאים הבאים:

  • גלישה סלולארית וחבילות
  • הפעלת SIM
  • שיחות בארץ ולחו"ל
  • תמיכה בתקלות שונות
  • ועוד

גם מכם נציגי חברות התקשורת ניסו למנוע להתנתק על ידי שקרים?
אתם לא לבד - צפו (דקה ראשונה):



 

nues vuy

שעות פעילות מוקד הוט מובייל שירות לקוחות:
- ראשון-חמישי 19:00-08:00;
- שישי 13:00-08:00.


שעות פעילות מוקד הוט מובייל תמיכה טכנית:
כל יום, 24 שעות ביממה.


צרו קשר עוד היום עם מוקד HOT מובייל:
1-900-721-423
(מספר גישה ארצי)



מה דעתכם על מוקד הוט מובייל טלפון תמיכה טכנית? אנא ספרו לנו!

 

 

 

הוט מובייל טלפון תמיכה טכנית – מוקדים

חברת הוט, המציעה מגוון שירותים ללקוחותיה, מציעה גם שירות הוט מובייל, שיחות בטלפון הסלולארי. מוצעות ללקוחות מגוון תוכניות המותאמות לצרכי לקוח פרטי ועסקי. החבילות כוללות שיחות והודעות בארץ, שיחות בחו"ל וגלישה.


הוט מובייל חבילות ללקוחות

הוט מובייל שמה דגש על מתן פתרונות תקשורת כוללים, ומציעה ללקוחות כמה אלטרנטיבות בתחום:

  • מסלול זוגות - מסלול הכולל שיחות והודעות מהטלפון הנייד ללא הגבלה, גלישה מהטלפון הנייד במהירות של עד 10 מגה וגלישה ללא הגבלה באינטרנט מהיר עד 100 מגה במתנה. בנוסף כולל החבילה אפשרות לביצוע שיחות ל- 31 יעדים בחו"ל. במסלול זה קבלת הסים במתנה וללא חיוב נוסף
  • 10+ - מסלול זה כולל חבילה של 50 דקות שיחה ו- 50 הודעות, אפשרות לגלישה מהמובייל במהירות של 10 מגה, ובנוסף כוללת החבילה  10 דקות שיחה לחו"ל ל- 31 יעדים. במסלול זה הסים אינו במתנה ויש צורך לרכוש אותו בנפרד מעלות החבילה.
  • לא דיברת לא שילמת – מסלול המתאים ללקוחות שאינם צורכים כמות גדולה של שיחות. העלות החודשית מחושבת על בסיס שימוש וצריכה בפועל בלבד. עלות כרטיס סים בהצטרפות לחבילה זו אינה כלולה במחיר החבילה ויש לרכוש את הסים בנפרד.


הוט מובייל טלפון תמיכה טכנית

הוט מובייל מספקת כמה וכמה דרכים בהן יכול לקוח לקבל תמיכה טכנית:

  1. פניה למוקד הוט מובייל תמיכה טכנית באמצעות חיוג הישיר. נציגי השירות עברו הכשרות בעזרתן הם מספקים מענה טכני בנושאים רבים הקשורים לתקלות בהוט מובייל.
  2. מעבר על מדריכים באתר האינטרנט- מדריכים אלו נועדו לסייע בפתרון בעיות ותקלות ולהדריך את הלקוחות על אופן שימוש נכון במכשירים והשירותים.
  3. פניה באמצעות טופס באתר לנציג טכני- בפניה יש לציין פרטים אישיים ואת נושא הפניה, על מנת שהיא תטופל מהר ולשביעות רצונכם.
  4. הגעה לאחד מסניפי הוט מובייל, המספקים מענה של הוט מובייל תמיכה טכנית לצד מענה בנושאים מנהלתיים ופיננסים אחרים.


שאלות ותשובות פופולאריות

שאלה: איך מצטרפים לשירות?

תשובה: ניתן להצטרף באמצעות אתר האינטרנט של הוט מובייל. בכל קושי ניתן לפנות למוקד הוט מובייל טלפון תמיכה טכנית.

שאלה: כמה עולה להצטרף לשירות?

תשובה: על מנת להצטרף יש צורך בהנפקה חד פעמית של סים יעודי. את הסים ניתן לרכוש בסניפי YELLOW, והתשלום מבוצע בסניף בו רכשתם את הסים. מעבר מחברה מתחרה כרוך גם הוא בתשלום סכום חד פעמי. מומלץ להתעדכן מידי פעם בעלויות המשתנות.

שאלה: האם ניתן לבחור את מספר הטלפון שאקבל?

תשובה: ניתן לבחור מספר טלפון מתוך רשימת אפשרויות המוצעת באתר האינטרנט של הוט מובייל.

 

www.hot.net.il