הוט - מוקד שירות לקוחות כללי - טלפון -

שירות לקוחות

הוט טלפון - מוקד הוט תמיכה טכנית (HOT) מספק סיוע ותמיכה בתחומים הבאים:

  • פתרון תקלות והזמנת טכנאי
  • ערוצים
  • VOD
  • HOT מג'יק
  • מעבר דירה
  • ועוד

>>למידע שימושי נוסף שיחסוך לכם הרבה זמן וכסף


האם נציגי הוט מנסים למנוע מהלקוחות להתנתק באמצעות שקרים?!
תקבעו בעצמכם. צפו (דקה ראשונה):




 

nues vuy

הוט טלפון - שעות פעילות מוקד הוט שירות לקוחות:
 ראשון-חמישי 19:00-08:00;
שישי 13:00-08:00.


שעות פעילות מוקד הוט תמיכה טכנית: כל יום, 24 שעות ביממה.


ליצירת קשר עם מוקד HOT - התקשרו עכשיו:
1-900-721-423


הוט תמיכה טכנית - מספר גישה ארצי

 

 

 

הוט תמיכה טכנית טלפון – מוקדים

 

חברת הוט מספקת שירותי טלוויזיה בכבלים, לצד שירותי אינטרנט וטלפון ללקוחותיה. החברה מספקת כמות גדולה של מעל 150 ערוצי שידורים – טלוויזיה, רדיו, משחקים. חברה מובילה בתחום הטכנולוגיה, והתוכן. חברת הוט מספקת שירות אדיב ויעיל ללקוח באמצעות מגוון אמצעים, החל מהאפשרות לקבל שירות לצד תמיכה טכנית באתר האינטרנט של החברה, וממשיך במוקדים טלפונים ופרונטליים.

 

הוט תמיכה טכנית טלפון

אפשרות העומדת בפני לקוחות חברת הוט, במידה והם זקוקים לסיוע טכני מהחברה במגוון רחב של נושאים, היא להתקשר למספר הישיר (שמופיע למעלה). מוקד זה פועל דרך קבע במהלך כל השבוע, 24 שעות ביממה, מלבד ביום כיפור. במוקד יושבים נציגי החברה המספקים תמיכה טכנית בטלפון במגוון נושאים: תקלות בשידורים, קושי בהגדרת ערוצים מועדפים, תקלה בהקלטות, בעיות בתפעול שלט, רכישת תכנית, איכות צפייה וכדומה.

 

הוט תמיכה טכנית במגוון אמצעים

לקוח של חברת הוט יכול לקבל תמיכה טכנית בכמה וכמה אופנית, לנוחיותו. הדרך הראשונה בה ניתן לקבל מהחברה תמיכה מהסוג הטכני היא באמצעות כניסה לאתר החברה. הדבר נועד לשפר יעילות ולחסוך ללקוחות את הזמן הכרוך בפניה טלפונית להוט תמיכה טכנית טלפון. דרך האתר ניתן לשלוח הודעה כתובה על תקלה, עדכון על בעיה ברישום התוכניות על גבי המסך, תקלה מסוג ריבועים שחורים על המסך, מסך כחול או שחור, תקלה בממיר, או תקלה בביצוע ותפעולה הקלטות.

 

תמיכה טכנית בטלוויזיה

מוקד הוט תמיכה טכנית טלפון מספק מענה רחב בכל הנוגע לתמיכה בטלוויזיה. בכל תקלה הקיימת בטלוויזיה, בממיר או בשלט ניתן לפנות למוקד ולקבל מענה מידי.

 

הכשרת נציגים

הוט חברה השמה דגש גדול על נושא השירות ללקוח, הן בפן הטכני והן בכל צורך אפשרי שעולה בקרב הלקוחות. החברה משקיעה רבות במערך הגיוס וההכשרה של הנציגים, ובכך מבטיחה כי הלקוחות יקבלו מענה איכותי בכל פניה לחברה. נציג המגויס לחברת הוט עובר קורס הכשרה לפני תחילת עבודתו, לצד הדרכות והכשרות נוספות שמועברות במסגרת עבודתו.

 

תוכן איכותי ומבוקר

אחד התחומים בהם מובילה חברת הוט הוא נושא התוכן. החברה מתגאה בכמות ערוצי תוכן גדולה ואיכותית במיוחד. התוכן כולל ערוצי מקור ורכש לכל הגילאים ובמגוון רחב של תחומי עניין. שירות הניתן על ידי חברת הוט הוא שירות בקרת הורים, המאפשר להורים שליטה מוגברת על סוג התכנים שילדיהם נחשף אליו. במסגרת השירותים הניתנים ע"י מוקד הוט תמיכה טכנית, ניתן לקבל הדרכה על תפעול נושא הגבלת תכנים ובקרת הורים.


מאוכזבים מהתמיכה הטכנית של הוט? מחכים שעות על הקו?!
אנא כתבו לנו!

 

www.hot.net.il