מענה טלפוני לעסקים - השירות שמשדרג כל בית עסק -

שירות לקוחות

שימור לקוחות באמצעות מענה טלפוני

אחד הדברים החשובים ביותר בעסק או בתאגיד הוא היכולת שלו לספק שירות טוב ללקוחות בכל עת. כל עסק מגדיר רמות שירות אחרות, אשר הוא רואה לנכון להעניק ללקוחותיו השונים. לקוחות כיום מצפים לקבל את השירות הטוב ביותר מהחברות והספקים עמם הם עובדים, ונושא השירות הפך להיות אחד הפרמטרים שגורמים ללקוחות לבחור האם להמשיך ולעבוד עם אותו גורם, או אולי להתחיל לחפש לו תחליפים.

מענה טלפוני איכותי - מענה מידי בכל עת 24 שעות ביממה

מענה טלפוני לעסקיםאחד האתגרים עימם מתמודדים עסקים הוא הקושי במתן מענה טלפוני מידי ללקוחות. הדבר נובע מכמה סיבות. ראשית בעסקים רבים, בהם מתקיימת פעילות רבה, לא תמיד יש מי שפנוי לענות לשיחות הטלפון. שנית, יש עסקים בהם הפעילות אינה מתנהלת בתדירות קבועה, יש תקופות בהן כמות שיחות הטלפון עולה בצורה משמעותית, לצד תקופות בהן הטלפון יחסית דומם.

סיבה נוספת לחוסר יכולת לספק מענה באמצעות הטלפון היא שעות פעילות מוגבלת של המקום. אם קיימת מזכירה אשר מסיימת את יום עבודתה בשעה מוקדמת, לא ניתן מענה לכל מי שמתקשר בשעות מאוחרות יותר. במצבים או ואחרים נוצרת סיטואציה בה לקוחות מתקשרים על מנת לבצע הזמנות או לפנות בעניינים נוספים, ולא מקבלים מענה. אי מענה ללקוחות עשוי לגרום לאותו לקוח פשוט להתייאש, ולבחור להתקשר למתחרה.

פתרונות לעסקים

כיום חברות רבות כבר מבינות את חשיבות מתן שירות זמין ללקוחות, והן עושות שימוש בכלים המוצעים כיום ע"י חברות המתמחות במתן שירותים אלו. בין השירותים הקיימים ניתן לציין:

•    שירות הודעות לעסקים -  שירות זה מאפשר לעסקים להיראות זמינים לאורך שעות הפעילות שלהן ולאחריהן השירות ניתן ע"י נציגים שהוכשרו לנושא זה באופן ייעודי. שירות זה מאפשר גם לספק מענה ללקוחות קיימים וגם כמובן לקבל הודעות מלקוחות חדשים ומתעניינים. במסגרת השירות מועבר דוח הודעות ללקוח, כך שיוכל לנהל מעקב אחרי השיחות שהתקבלו.

•    גיבוי עבור מוקדי שירות גדולים – באמצעות מענה טלפוני חכם, הפועל לפי תסריטי שיחה ידועים מראש. כולל שיחות מכירה במידת הצורך.

•    מענה קולי עם ג'ינגל אישי – שירות נוסף אשר מסייע לעסקים לשמר לקוחות הינו שירות הג'ינגל. באופן זה זמן ההמתנה למענה טלפוני עובר על המתקשר באופן יותר חיובי, וסיכוי העסק לשוחח לבסוף עם הפונה עולים משמעותית.

•    שירות  SMS – דרך נוספת באמצעותה יכולים עסקים לתת את המענה המצופה למתקשרים היא לעדכן את הגורם הרלוונטי בפניות באמצעות שליחת הודעות SMS. שירות זה מוצע גם באמצעות שליחת מייל או פקס, לבחירת הלקוח.

מענה אנושי חכם (100% איכות)

החברות המציעות כיום שירות מענה טלפוני אנושי, אשר נועד לספק מענה ראשוני ומידי ללקוחות, מספקות נציגי שירות אשר עוברים הכשרה בהתאם לצרכי כל לקוח. כחלק מתהליך ההטמעה בחברה מוגדרים תסריטי שיחה, על פי הגדרת הלקוח וצרכיו. כך מתאפשר מענה איכותי, גם כאשר הוא ניתן בפועל על ידי חברה חיצונית.