נביעות - שירות לקוחות (טלפון עם הקלטה) -

שירות לקוחות

 

נביעות היא חברה המפיקה ומשווקת מים מינרליים טבעיים בבקבוקים ובכדים, ומשקאות על בבסיס מים מינרליים בבקבוקים.
​לקבלת מענה יעיל ומהיר, נביעות מציעה פתרונות במגוון נושאים נפוצים:

  • ברי מים
  • הזמנת בקבוקים ומוצרים אחרים
  • בירור חשבונות
  • הזמנת טכנאי


האם המים המינרלים שחברות כמו נביעות מוכרות לנו הם בעצם מי ברז רגילים? סרטון חובה:



חיוג למוקד השירות מכל טלפון:
1-900-721-443

נביעות טלפון ישיר (שירות לקוחות)
 

מה דעתכם על המוקד של נביעות שירות לקוחות? אנא כתבו לנו:

 

 

 bchgu, ykpui

 

נביעות

נביעות היא חברה המפיקה ומשווקת מים מינרליים טבעיים בבקבוקים ובכדים, ומשקאות על בבסיס מים מינרליים בבקבוקים.

החברה הוקמה בשנת 1989, והחלה לשאוב מים ממעיין עין זהב שבצפון. המעיין מכיל מי גשמים המחלחלים דרך סלעי הגיר, עד הגעתם לשכבת סלע אטומה. בסמוך למעיין הוקם מפעל, והמים מוזרמים ישירות אליו, באמצעות צינור תת-קרקעי. במפעל פועלים ארבעה קווים אוטומטיים הממלאים את המים בבקבוקים. בשנת 1991 החלה נביעות בשיווק של כדי מים מינרליים, בנוסף לפס הייצור של הבקבוקים.

משנת 2011‏ מי נביעות אינם מופקים ממעיין נובע, אלא מקורם בקידוח מ"אקוות ההר אשר בגליל העליון". למעשה מדובר בקידוח של מקורות, ששמו "חולה 7" - ומאותו קידוח מספקת מקורות מים גם לתושבי מטולה וקרית שמונה.

הרכב המינרלים של נביעות הינו הרכב מצוין, בעלי כמות משמעותית של סידן, דלים בנתרן, ומכילים פלואוריד טבעי. 

מערך אבטחת האיכות של נביעות עומד בתקני איכות מחמירים ומבוקרים על ידי גורמים חיצוניים מוסמכים, ונביעות שמחה להמשיך לספק לצרכניה את המים המינרליים הטבעיים, הבריאים והאיכותיים ביותר.


נביעות שירות לקוחות

לחברת נביעות שירות לקוחות שעומד לרשות לקוחות החברה בכל פנייה ושאלה. אל מוקד שירות הלקוחות ניתן לפנות באמצעות דוא"ל, פקס, שיחה אל נביעות טלפון ישיר (1-900-721-443) או באמצעות האפליקציה.


נביעות מחדשת ומשפרת ללקוח

בשנת 2006 יצאה נביעות עם סדרת נביעות+ המבוססת על המים המינרליים של נביעות בתוספת ויטמינים בטעמים עדינים, המשלבת טעמים עדינים ומרעננים עם יתרונות בריאותיים. צמד הטעמים הראשונים שהושקו – אפרסק ותפוח – זכו להצלחה מיידית, ובעקבותיה נוספו עוד טעמים עדינים ובהמשך גם נביעות+ אנרגיה בטעם אגס עדין ובתוספת קפאין.


נביעות בר חדש

שוק המים, הנאמד ביותר ממיליארד שקל בשנה, עובר בשנים האחרונות מהפכה. בזמן שקטגוריית ברי המים המסוננים צומחת באופן מרשים בהובלת תמי 4 - קטגוריית ברי המים, שבו משחקות החברות נביעות ומי עדן, הולכת ונשחקת.

חברת נביעות משיקה בר מים מינרליים בטכנולוגיה חדשנית וללא הצורך בכדי המים הגדולים שמונחים מעל הברים הרגילים של החברה. פיתוח המוצר ארך שלוש שנים ולדברי יהודה פורטה, מנכ"ל נביעות, השקיעה החברה בפיתוחו מעל 15 מיליון שקל ופטנטים על המוצר נרשמו בארה"ב.

הבעיה העיקרית שאיתה מתמודדות חברות המים המינרלים היא חוסר הנוחות והמשקל הכבד של כדי המים, המכילים 18.9 ליטר כל אחד. חברת נביעות השיקה מכשיר מים ביתי המונח על השיש במטבח, בדומה לברי המים המסוננים, אך שהחידוש בו הוא מים מינרליים. את כדי המים מחליפה אריזת קרטון המכילה שקית ובה המים המינרליים. בר המים של החברה, מאפשר אספקת מים חמים וקרים והוא חסכוני באנרגיה.

הבר מושק תחת השם NOVIA. החידוש במוצר הוא בכך שבמקום כד המים ניתן להכניס לבר מארז של שקית עם מים מינרליים בתוך קופסת קרטון, שמכילה 7.25 ליטר, מדובר בכמות כפולה מזו של כד מים רגיל ובמוצר שתופס הרבה פחות נפח. בנוסף, מדובר בבר מים ממוחשב שניתן לתכנת אותו למצבים של חסכון באנרגיה, ולכמות המים והטמפרטורה הרצויה. בחברה מסבירים כי למכשיר יש מנגנון שטיפה עצמית שמזרים מים חמים לצנרת המכשיר ומנקה אותה ללא מגע יד אדם.

הבר החדש לא יבטל את קיומו של בר המים המינרליים הרגיל של נביעות שאותו תמשיך החברה לשווק, אך אנשי המכירות של החברה ינסו לשכנע את המנויים הקיימים של החברה לעבור לשימוש בבר החדש.

 

 

---- נביעות טלפון ישיר (מוקד שירות) - 1-900-721-443 ----

www.neviot.co.il