שופרסל שירות לקוחות (טלפון עם הקלטה) -

שירות לקוחות

 

המוקד של רשת שופרסל שירות לקוחות זה המקום בו ניתן לקבל פרטים במגוון רחב של נושאים כגון:

  • מבצעים
  • כרטיס אשראי
  • מועדון לקוחות
  • מותג פרטי
  • תו הזהב
  • חנויות

 

האם רשתות השיווק מנצלות את היעדר התחרות בשוק להעלאת מחירים? סרטון שאסור לפספס:


חיוג למוקד השירות מכל טלפון:
1-900-721-439

רשת שופרסל טלפון ישיר - קשרי לקוחות

 

מה דעתכם על שירות הלקוחות של שופרסל? אנא כתבו לנו:

 

 

  auprxk ykpui

שופרסל

שופרסל היא רשת המרכולים הגדולה בארץ. יוזם שופרסל וחלוץ רשתות השיווק בישראל היה בן ציון בן-חיים, צעיר ישראלי, אז מנהל מכירות בחברת מאפים שיצר קשר עם ארגון משווקי המזון בארצות הברית וקיבל רשימה של בעלי מרכולים יהודים בצפון אמריקה. לאחר מכן פנה אל שר המסחר והתעשייה וביקש מלגת השתלמות מטעם המשרד. שר המסחר והתעשייה, ספיר, הפנה את בן חיים לחיים לאחראי על הקצאת המלגות במשרד המסחר והתעשייה שהתלהב מהיוזמה והחליט לחבור לבן-ציון, לאחר שפרש מתפקידו. השניים צירפו אליהם שותף נוסף, יחיאל הורדס.

החברה הוקמה ב 1956, בשם "שופר-סל", שמקורו בביטוי הארמי "שופרא דשופרא". היזמים נפגשו עם עשרות משקיעים פוטנציאליים, וגייסו עשרה משקיעים, שהשקיעו 25 אלף דולר כל אחד. עם שובם ארצה, סייע להם ראש הממשלה דאז, דוד בן-גוריון, לאסוף עוד משקיעים.

שם החברה הוא במקור צמד המילים "שׁוּפְרָא", משמע "איכותי, מובחר" ו"סל". עם הזמן השלישיה הבינה כי הציבור אינו הוגה את השם באופן אליו התכוונו, והחליטו לאמץ את הצורה השגורה. כעבור זמן מה החל השם להכתב בלעז (כולל באתר האינטרנט של החברה) בדומה להגייה הנפוצה.

החברה מאחדת תחתיה ארבע תת-רשתות הפועלות בפריסה ארצית:

  • שופרסל דיל - חנויות סיטונאיות המתאפיינות בטענה למחירים זולים.
  • שופרסל שלי - רשת מכולות שכונתיות.
  • שופרסל אקספרס - חנויות נוחות שמופעלות על ידי זכיינים במתכונת של מכולות שכונתיות. אלו מתחרות ב-"AM:PM" ובחנויות "טיב טעם".
  • יש בשכונה - רשת סניפים שהוקמה בסוף שנת 2013. סניפיה הם בעיקר כאלה שעברו הסבה מסניפי "יש", מותג שהתאפיין במוצרים בעלי תו כשרות למהדרין.
  • יש חסד - תת-רשת שהוקמה בחצי השני של שנת 2012 ומיועדת למגזר החרדי. הרשת מתאפיינת במחירים זולים במיוחד במטרה להתחרות ברשתות "רמי לוי שיווק השקמה" ו"אושר עד".


שופרסל שירות לקוחות

לרשת שופרסל חשוב להקשיב ללקוחותיה בכל רעיון, הצעה, שאלה או בעיה. המוקד של שופרסל שירות לקוחות מקבל פניות בנושאים שונים, ביניהם מועדון הלקוחות, איכות מוצרים, יחס ושירות ועוד, באמצעות דוא"ל או על ידי שיחה אל שופרסל טלפון ישיר - 1-900-721-439.

בנוסף, מפעילה החברה את "שופרסל Online", שירות מקוון המאפשר לבצע קניות דרך אתר אינטרנט או באמצעות הטלפון.

הרשת מנפיקה תווי קנייה בשם "תו הזהב", ואלה מכובדים בחנויות הרשת וברשתות שיווק נוספות.


שופרסל והגנת הצרכן

הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן ערכה כנס בו נידונו כמה נושאים צרכניים, בהם סעיף שקיפות המחירים בחוק המזון שייכנס לתוקפו בחודש מאי. החוק יחייב את הרשתות הגדולות להציג את מחירי המוצרים בסניפים השונים במאגר אינטרנטי, באופן שיאפשר השוואה עדכנית ושוטפת. להקמת מאגר המחירים קמו מתנגדים, ובהם מנהלי הרשתות שטענו כי פרוצדורת הקמת המאגר עשויה להוביל לאפקט ההפוך ולייקר את המחירים לצרכן.

מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן, הדגיש כי שופרסל במהותה תומכת בכל מה שמייצר שקיפות. עם זאת, הוא ביקר את הדרך שבה הרשות להגנת הצרכן בחרה ליישם את החוק. "אנחנו טוענים שאם עושים משהו, אז שהוא ייעשה טוב לאורך כל הדרך. בהתחלה, כשהציגו את הרעיון, המדינה אמורה הייתה לקחת על עצמה את ייצור המאגר, ואפילו ישבנו במפגשים עם מומחים מעולם מערכות המידע. אבל מטעמי נוחות וחיסכון המדינה, ניהול המאגר עבר לכוחות השוק, וכאן נכנסת בעייתיות שיש לבחון: האם יש אינטרסים לגופים פרטיים לעשות את הדברים בשקיפות ובדיוק מרבי? בעלי אפליקציות הרי יכולים לתת פרשנות ולהיות מונעים משיקולים מסחריים.

 

 

*** שופרסל טלפון ישיר - 1-900-721-439 - מוקד שירות לקוחות ***

www1.shufersal.co.il