דן - שירות לקוחות (טלפון עם הקלטה) -

שירות לקוחות

מודיעין דן - מוקד שירות הלקוחות של חברת דן מסייע במידע בנושאים הבאים: 

  • אופן הגעה ממקום למקום
  • תעריפי נסיעה
  • כרטיסי נסיעה
  • אזורי כרטיסי מנוי
  • קווים מיוחדים
  • שינויים במסלולים
  • אבידות ומציאות
  • אירועים מיוחדים

פעמים רבות הנסיעה באוטובוס יוצאת משליטה - סרטון קשה לצפייה - ילדים קטנים מתפרעים באוטובוס ולאחר מכן רוגמים אותו באבנים! צפו עכשיו:



מה אתם חושבים על האלימות הזו? נתקלתם באלימות באוטובוסים? אנא כתבו לנו!

 
nushghi si

שעות פעילות של מודיעין דן:
ימים א-ה בין השעות 5:30-24:00
ימי ו וערבי חג בין השעות 6:00-15:00
מצאת השבת/חג עד 24:00
המענה הקולי האוטומטי פועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

חיוג למוקד השירות מכל טלפון:
1-900-721-432


מודיעין דן - כדאי לדעת

חברת דן הינה אחת מחברות התחבורה הציבורית הגדולות בישראל. החברה נוסדה בשנת 1945 וכיום היא המפעילה העיקרית של התחבורה הציבורית במרכז הארץ. האוטובוסים של דן מסיעים מעל ל17 מיליון אנשים בחודש ונותנים שירות לאנשים בלמעלה מעשרים ושתיים רשויות מקומיות. לאורך שנים ארוכות היוותה דן קואופרטיב (חברה שהיא בבעלות של העובדים בה), משנת 2002 החברה מתפקדת כחברה בע"מ.

השירותים השונים שמעניקה החברה הם בין השאר נסיעות עירוניות באוטובוסים, או במוניות השירות שמפעילה החברה. חברת דן מציעה ללקוחותיה לרכוש מגוון רחב של כרטיסים החל מכרטיס בודד, כרטיסים משולבים, חופשי יומי, חופשי חודשי, כרטיסי נוער, כרטיסי אזרח ותיק וסטודן שנתי שמיועד לסטודנטים.

חברת דן תומכת בבליינים הצעירים

בקיץ 2008 חברת דן החלה להפעיל קווי לילה המיועדים לשימושם של בני הנוער היוצאים ממקומות הבילוי. המטרה העומדת מאחורי קווי-הלילה היא שהבליינים, שייתכן וחזרו שיכורים לא ינהגו במצב זה ויסעו בשלום לביתם במחירי נסיעה רגילים. לפרטים על קווים אלו ניתן להעזר במודיעין דן.

מוקד מודיעין דן

בנוסף למענה האנושי במוקד המודיעין של חברת דן, קיים מענה אוטומטי הפועל בכל שעות היממה. המודיעין של החברה יכול לתת לכם מענה בשאלות שונות בנושאים שונים כגון : שעות פעילות הקווים השונים של חברת דן, מסלולי הקווים, מיקומי תחנות האוטובוסים, תעריפי הנסיעה, שעות הפעילות של משרדי החברה, מבצעים ואירועים מיוחדים ועוד.

מודיעין דן מסייע בהגעה למקום חפצך

במידה ומתוכננת נסיעה למקום מסוים ואתם מעוניינים לנסוע באמצעות אחד מהאוטובוסים של דן, אך אינכם בטוחים מתי האוטובוס מגיע לתחנה, מהו התעריף של הנסיעה או בכלל על איזה קו לעלות, מומלץ לחייג למודיעין של החברה לצורך ייעוץ. מומלץ להיעזר דווקא במענה האוטומטי, משום שהוא מהיר ויעיל יותר.

במידה והמענה שהתקבל לא ענה על כל שאלותיכם ולא התקבל מענה מספק, בכל שלב ניתן לעבור למענה האנושי, ללא צורך בניתוק השיחה וזאת באמצעות הקשה על לחצן הכוכבית (*) במכשיר. באמצעות דרך זו תוכלו לעבור למוקד המודיעין האנושי ולנסות לקבל מענה על שאלתכם.

למענה האוטומטי תוכלו לחייג בכל שעות היממה גם כאשר המוקד סגור. למוקד הטלפוני מומלץ להתקשר בכל יום בשבוע מלבד ביום ראשון, למעט במקרים שאין ברירה.

 

www.dan.co.il