הנתיב המהיר טלפון עם הקלטה (שירות לקוחות) -

שירות לקוחות

מוקד הנתיב המהיר שירות לקוחות מספק מידע בנושאים שונים כגון:

  • אוטובוסים ושאטלים
  • תשלום חשבונות
  • רישום לשירות
  • חנה וסע
  • תדירות הסעות
  • תעריפים
  • שירות מנוי


האם רק לעשירים יש זכות לנסוע בלי פקקים? סרטון שאסור לפספס - צפו עכשיו!




שעות פעילות המוקד:
ימים א-ה בין השעות 7:00-18:00
יום ו בין השעות 7:00-12:00


חיוג למוקד השירות מכל טלפון:
1-900-721-462

הנתיב המהיר טלפון ישיר - מוקד ארצי
 

מה דעתכם על מוקד הנתיב המהיר שירות לקוחות? אנא כתבו לנו:

 

 

ykpui vb,hc vnvhr

 

הנתיב המהיר

נתיב אגרה בכביש 1 לכיוון מערב, ממחלף בן-גוריון למחלף קיבוץ גלויות באורך של 13 ק"מ. הנתיב נפתח לתנועה בינואר 2011 ונועד לשרת עד 1,600 רכבים בשעה. הנתיב משולב בחניון חנה וסע ממזרח למחלף שפירים.

הפרויקט הוקם בשיטת בנה-הפעל-העבר על ידי קבוצת שפיר, בעלות של כ-350 מיליון שקלים, תמורת הכנסות מאגרה לתקופה של שלושים שנה, מתוכן שתיים וחצי שנות הקמה. עם פתיחת הנתיב המהיר צומצם מספר הנתיבים בתוואי כביש 1 באזור מחלף קיבוץ גלויות, כדי לאפשר השתלבות חלקה מהנתיב המהיר בחזרה לכביש 1.

הנתיב המהיר שירות לקוחות – תשלומים ואגרות

המשתמשים בנתיב המהיר נדרשים לשלם אגרה (פרט לתחבורה ציבורית, מכוניות פרטיות המסיעות ארבעה נוסעים או יותר ומכוניות המשמשות נכים). אופנועים אינם פטורים מתשלום אגרה ונדרשים לשלם מחצית מהסכום המלא. הגבייה מסתמכת על מצלמות ומערכות זיהוי אוטומטיות והמשתמשים בנתיב יכולים להירשם מראש כמנויים ולנסוע בנתיב המהיר ללא מעבר במתחם "חנה וסע", בו ממוקמת עמדת תשלום. משתמשים שאינם מנויים מחויבים בקנס בנוסף לתשלום הרגיל, אם לא עצרו ושילמו את אגרת הנסיעה בעמדת התשלום. גם אם לא משלמים את אגרת הנסיעה בעמדת התשלום, ניתן להתקשר למוקד הנתיב המהיר טלפון ישיר או להיכנס לאתר האינטרנט של הנתיב המהיר ולהירשם לשירות עד השעה 17:00 ביום הנסיעה ובכך להימנע מתשלום הקנס. בחניון מוצבת גם עמדת זיהוי המיועדת לבדיקת מכוניות פרטיות שנהגיה מבקשים לקבל פטור מתשלום בזכות הסעת ארבעה נוסעים או יותר (ואף 3 בשעות שפל).

גובה האגרה דינמי וגדל ככל שעומס התנועה בנתיב גדל. הנוהגים בכביש 1 מקבלים מידע על גובה האגרה הנכון לאותו רגע בשלט אלקטרוני הממוקם כקילומטר לפני הכניסה לנתיב המהיר. שינוי התעריף בהתאם לעומס התנועה נועד לשמור על מהירות מינימלית של 70 קמ"ש בנתיב, בכל שעות היום.

הנתיב המהיר ביקורת

הנתיב המהיר גרר ביקורת מגורמים שונים:

  • ההפקעה של נתיב תנועה אחד מתוך שלושה נתיבים ביציאה מהנתיב המהיר
  • בכניסה לנתיב המהיר אין תחנת רכבת
  • רכב עם 4 נוסעים ומעלה צריך לעבור דרך תחנת בדיקה ידנית הגוזלת זמן
  • הנתיב צר וחסום על ידי גדר הפרדה משני צידיו. רכב כבד שיתקע על הנתיב, יחסום לחלוטין את הנתיב ויגרום לפקקי תנועה
  • כלי רכב היוצאים מנתב"ג אינם יכולים להשתלב בנתיב המהיר, ונאלצים להשתלב בשאר הנתיבים של כביש 1. גורמים טוענים שמדובר בהכשלה מכוונת, שנועדה למנוע ממאות מוניות מלנסוע בנתיב בחינם. עם זאת, ניתן לצאת מנתב"ג דרך מחלף לוד ולהשתלב בנתיב המהיר.

הנתיב המהיר – איכות הסביבה

הנתיב המהיר ישפר את איכות החיים של משתמשי הכביש ותושבי ישראל. נוסף להפחתת העומס בכביש, יתרום הנתיב המהיר לירידה בזיהום האוויר והרעש, יחסוך דלק וימנע בלאי, יפחית את המתח והלחץ אצל הנהגים ואת שעות העבודה היורדות לטמיון.

הפטור מתשלום לרכב המסיע מספר נוסעים יעודד שימוש משותף ברכב, והשימוש המוגבר בתחבורה הציבורית יתרום לבטיחות בדרכים ולהפחתת הגודש ומצוקת החניה בתל-אביב.

 

-- הנתיב המהיר טלפון ישיר - מוקד שירות ארצי --

www.fastlane.co.il