רכבת ישראל - שירות לקוחות (טלפון עם הקלטה) -

שירות לקוחות

מוקד שירות הלקוחות של רכבת ישראל מספק מידע לגבי הנושאים הבאים:

  • לוח הזמנים והנסיעות
  • תעריפי נסיעה
  • נגישות
  • אבידות ומציאות
  • תחנות
  • תיאום נסיעה לאדם מוגבלות
לפעמים הנסיעה ברכבת יוצאת משליטה - סרטון קשה לצפייה- צפו עכשיו!



מה דעתכם על האלימות הזו? האם נתקלתם באלימות ברכבת? אנא כתבו לנו!

 



שעות פעילות - מוקד רכבת ישראל טלפון:

ימים א-ה בין השעות 6:00-24:00
יום ו בין השעות 6:00-15:00
מוצאי שבת כמחצית השעה לאחר צאת השבת ועד השעה 24:00

רכבת ישראל טלפון ישיר - חיוג למוקד השירות מכל טלפון:

1-900-721-433


העתיד כבר כאן


חברת רכבת ישראל בע"מ הינה חברה ממשלתית המפעילה את התחבורה המסילתית במדינת ישראל מצפון ועד דרום. היא הוקמה בשנת 2003 כחברה עצמאית בבעלות ממשלתית על בסיס יחידת הרכבות של רשות הנמלים והרכבות, לשם הועברה ממשרד התחבורה בה פעלה כיחידת משנה מאז קום המדינה. החברה עוסקת בתובלה והובלת נוסעים, פיתוח, ניהול, תחזקוה ותפעול של תשתית הרכבות בישראל.

בתחנה נמצאים מתקנים שונים לנוחיות הנוסעים כגון קופות, כרטיסומט, עמדת מודיעין, סככות המתנה, ספסלי ישיבה המרוכזים באולם נוסעים או מפוזרים ברחבי התחנה. תחנת נוסעים כוללת רציפים המקלים על הכניסה/יציאה מהרכבת. בין הרציפים מחבר מעבר (גשר או מנהרה) המאפשרים מעבר בטיחותי בין הרציפים. ברציפים שונים עוצרות רכבות ליעדים שונים ולכן הם מובחנים ביניהם.

תחנות נוחות בכל איזור מישור החוף

השמות הניתנים לתחנות נשקלים היטב מאחר ושם מבלבל עלול להטעות את הנוסע ובכך להקשות עליו להגיע למחוז חפצו. שם התחנה נקבע בעיקר לפי האזור הגיאוגרפי בו היא ממוקמת כאשר מספר תחנות באותה עיר יובחנו ע"י תיאור מקום, כיוון רוחות השמים, או ע"ש אדם או ארוע (תחנת השמונה בחיפה). מחפשים תחנה ספציפית, כדאי ליצור קשר עם רכבת ישראל טלפון.

שורשי רכבת ישראל טמונים בהתפתחות הרכבות בארץ ישראל לפני קום המדינה, מהנחת מסילת הרכבת לירושלים בסוף המאה ה-19 עד החלטת המוסדות הלאומיים באפריל 1948 על הקמת חברת רכבת ישראל. זמן קצר לאחר הקמת המדינה החלה רכבת ישראל בפעילות בהיקף מוגבל של רכבות הנוסעים.
 רכבת ישראל מפעילה מדי יום באופן שוטף כ-450  רכבות נוסעים‏ רכבות הנוסעים נעות בין 54 תחנות נוסעים פעילות ומסיעות יותר מ-40 מיליון נוסעים בשנה‏. בנוסף, מפעילה הרכבת כ-150 רכבות משא מדי יום ובדרך זו משנעת כ-20,000 טון משא בכל יום. השליטה על תנועת הרכבות הארצית מבוצעת בעזרת מתקן שליטה ופיקוד ארצי, הממוקם בתחנת חיפה חוף הכרמל.

כמה עולה הכרטיס?

עלות כרטיס הנסיעה נקבעת על פי מרחק הנסיעה ומאפייני הנוסע, כמו גיל, שירות במערכת הבטחון, סטודנט וכו'. בחלק מקווי הרכבת ניתן לרכוש בתוספת תשלום כרטיס הכולל מקום שמור בקרון יעודי ברכבת.

רכבת ישראל טלפון - הנחות ומבצעים

ניתן לרכוש במחיר מוזל כרטיס המכיל מספר נסיעות (כרטיסייה), או כרטיס חופשי-חודשי. כמו כן, קיימים כרטיסי נסיעה ברכבת המשולבים עם כרטיסי נסיעה באוטובוס. החל מתאריך 1 בדצמבר 2014, תתאפשר רכישת כרטיס נייר בודד לכיוון אחד בלבד. רכישת כרטיסי הלוך-ושוב, כרטיסייה וחופשי-חודשי תהיה אפשרית רק באמצעות רב קו.
במקרה של הגעת הרכבת לתחנת היעד באיחור של מעל 30  דקות, זכאים הנוסעים לקבל כרטיס פיצוי חינם. היה והגיעה הרכבת ליעדה למעלה משעה לאחר המועד הנקוב בלוח הזמנים, יהיה זכאי הנוסע לקבל כפיצוי שני כרטיסים לאותו קו.

בברכת נסיעה טובה ובטוחה

רכבת ישראל טלפון ישיר: 1-900-721-433

www.rail.co.il